+Bjarne H.S. Skrevet 3. februar 2018 Skrevet 3. februar 2018 Frode på Salar selger disse, som jeg er fornøyd med i allefall. PS. Til alle som leser innlegget så er jeg sponset av Salar Sportsfiske, så er det sagt. Siter
can Skrevet 3. februar 2018 Skrevet 3. februar 2018 Har vel stort sett kvalitet han, har brukt dei som du vise bilde av,litt grovere då til sjøfiske. Dei virka bra. Kroken der ser veldig ut som ein owner s 61 var da da den heite mon tru. Hadde noken sånne ein gong, var mildest talt sylskarpe meine eg å huska. 1 Siter
can Skrevet 10. mai 2018 Skrevet 10. mai 2018 Noken som huska kor mykje snøre må halda i forhold til sluken/søkket? Eg meine da er 200 gonga men er ikkje sikker. Eks 18 gramx200 som blir 3,6 kg. Da Høyres litt overkill ut. Siter
can Skrevet 10. mai 2018 Skrevet 10. mai 2018 Jaja no har eg bestilt meg, trur da va 270 yards berkley trilene 0,23. Må ha ein ekstra rull til all storfisken eg skal dra opp i sommar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.