Gå til innhold
  • Bli medlem

Sadelveske til damesete...hjeeelp!


Gjest Heidi

Anbefalte innlegg

Problemet er som følger: Jeg har et SelleRoyal-sete av typen Moody. (Jeg har forresten ofte tenkt på at de hadde det nok veldig gøy, produktutviklerne, når de kalte et damesete for Moody :D ) I hvert fall, jeg kjøpte en sadelveske, som skulle være så fiffig fordi det bare var å vippe det på plass. Problemer er at setet er for bredt, og sadelveska bare detter ned. Å feste med strips o.a. gjør at veska for så vidt henger fast, men ingen betryggende løsning, akkurat. På Intersport kunne de fortelle meg at det var ingen sadelvesker som passet til dameseter. Jeg måtte nok kjøpe meg en styreveske. Nei takk....

Så nå håper jeg på tips fra dere!!

Og forresten, med det samme jeg er i gang: Sykkelpumpefesting! Jeg måtte tape pumpa fast til ramma fordi klipsene som hold den, datt av bare jeg sa "grusvei". (Kanskje jeg bør overvinne min skrutrekker-skrekk og heller kjøpe meg ting som skal skrus fast i stedet for å vippes og klipses... :) ) Så, sadelveske til damesete med plass til sykkelpumpe...Det hadde vært noe det...

På forhånd takk og MVH

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.