Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Fantastisk fin rapport! Nydelig dokumentert med glitrende bilder! :)

Der var du og ja Bjarne, tenkte jeg kunne bidra med litt tekst og bilder på dette forumet som jeg har nyttet meg av mange ganger for både tips og gode rapporter for inspirasjon :) Takk for hyggelig ord.

• Liker 1
Skrevet

Har 2 turer på hardangervidda foran meg, iløpet av de neste 6 ukene. Gleder meg ikke akkurat mindre etter å ha lest rapporten din!

Kjempefin!!

:-P 

Skrevet

ost: Ja er viktig å få fotografert det som skjer og alltid ha kameraet tilgjengelig til enhver situasjon, ikke la det ligge nedi sekken så man ikke gidder eller rekker å få med seg situasjoner og ting man får øye på. Burde ta deg en tur inn dit, flott område :)

Fenrik: Gled deg til tur, Hardangervidda er et magisk sted :) Satser på en rapport fra din side når du kommer hjem igjen fra tur :)

Skrevet

Hehe godt observert! Ja, Arnulf fra Nrk P1 kom å slo an en prat før vi gikk ombord på Fjellvåken II - jeg fikk det med meg jeg og faktisk og hadde nesten glemt det, tidlig på jobb med tolv timers formiddagsskift i helgen :)

• Liker 1
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

SÅNN skal det gjøres:) Ikke en fengende lureoverskrit som tar deg inn til en link til en blog, men en skikkelig fet turraport! Såg storfint ut. Takk skal du ha:)

• Liker 2
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.