Tjuvfiskern Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Bestilte for en tid tilbake et telt fra amfibi.no, men dette har jeg ikke sett snurten av. Har sendt dem flere mail ang. dette uten å få svar. Noen som har liknende erfaringer herfra? Eller et telefonnummer jeg kan nå dem på? Siter
+zimwalker Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 uffda. En egen tråd her: http://www.fjellforum.no/topic/25992-amfibino-har-de-gitt-helt-opp-ikke-send-inn-bestilling/ Siter
Vagvær Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 100% samsvar. Når de har ting på lager er det såre greit. Men da min mor bestilte GPS til meg (i butikken faktisk) i bursdagsgave gikk ikke ting helt som planlagt. Både hun og jeg skrev et par-tre mailer hver. Ikke svar. På nettsidene står det at det ikke nytter å ringe dem "fordi de ikke har tid til å svare". Fantastisk useriøst. Så da dro jeg faktisk innom dem, og de lovet bot og bedring og syntes det var merkelig at den ikke hadde kommet. Noen uker til gikk. 2 nye mailer fra meg. Intet svar. Avbestilte per mail. Intet svar. Hele prosessen tok vel 2,5 måneder. Siter
RuneH Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Du kan også ta en titt på facebook siden Deres https://www.facebook.com/amfibi.no Flere negative tilbakemeldinger. Du må skynde deg, Amfibi.no sletter fortløpende. Har samme erfaring som deg og den eneste mailen de svarte på var min avbestilling. STYR UNNA!! Siter
boc Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Bestilte exped synmat 7mw for over en uke siden,fikk ordre bekreftelse men har ikke hørt eller sett noe produkt,ei heller noen bekreftelse på at det er sendt.får ikke svar på mail, begynner å bli irritert........ Siter
Tjuvfiskern Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Takk for svar folkens! Lukter avbestilling her ja... Siter
Det lange seige draget Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 De har heller ikke levert regnskapstall for 2012, selv om fristen gikk ut i juni. Det er et svært dårlig tegn..... Siter
Marmot Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Har bestilt ting derfra for et par årsiden og det gikk kjapt og greit, men prøvde heller aldri å få kontakt med dem. Ligger et tlf nummer som registrert på bedriften på gulesider og proff.no så går ann å prøve å få kontakt der: http://www.gulesider.no/f/amfibi-outdoor-as:84342887?search_word=63801234 Siter
koffar2 Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Handler ikke derfra lenger etter flere dårlige erfaringer!!! Siter
jens e Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Handler ikke derfra lenger etter flere dårlige erfaringer!!! Amen Siter
patrick.k90 Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 jeg venta først i en måned på no ullundertøy, før jeg fikk beskjed om at varen jeg hadde bestilt har utgått. og nå har jeg venta på et telt i 2 måneder, som jeg enda ikke har fått!! Siter
Tjuvfiskern Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Utvikling: Jeg kom omsider igjennom på telefon. Ble lovet dyrt og hellig at de skulle sende en sms på om varen var på lager. Bergans var vist tomme på noen telt selv... Så nå får vi se. Telefon til butikken (som de ikke svarer på) er 63801234, og tlf til daglig leder Daniel (som unntaksvis svarer) er 90657200. Jeg sa at de begynte å få et dårlig rykte og sa at de i det minste bør svare folk på mail. Daniel sa at de lå på etterskudd med kundebehandling pga sykdom og lite folk. Har inntrykk av at det har vært gjennomgangstema i laaaaang tid. Uansett om jeg får teltet eller ikke vil jeg nok hverken bestille ting der igjen, eller anbefale andre å gjøre det. 1 Siter
Tjuvfiskern Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Sak avslutta. Daniel ringte tilbake som avtalt og sa at de ikke hadde varen på lager og at teltprodusenten mest sannsynlig hadde sluttet å føre dem. Kansellerte kjøpet. Ferdig arbeid, men er mdesverre meget skeptisk til å benytte dem på nett igjen. Siter
Chris B. Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Jeg har handlet derfra 1 gang før og fått bestilt vare til rett tid og meget god pris, men etter og ha hørt så mye negativt om amfibi nå så kommer jeg nok aldri og handle derifra igjen.. Siter
Tjuvfiskern Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Tror problemene starter med en gang de ikke har varene inne. Om det hadde vært mulig å ringe dem på forhånd hadde jo alt vært greit, men de svarer hverken på mail eller oppgir telefonnummer. Synd egentlig. Er fan av autonome butikker. Nå ble det til at jeg kjøpte et annet telt på nettet hos en av de virkelig store og stygge. Siter
Ugla Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Bestilte ei bukse på nett forrige helg, der jeg valgte "henting i butikk" (heldigvis). Sendte samtidig en mail om at jeg trengte en bekreftelse på at de har buksa inne, da jeg bor på Sunnmøre, og skulle til østlandet denne helga. Fikk selvfølgelig ikke noe tilbakemelding på mail, de svarte ikke på tlf, og ikke på facebook. Men tok meg en tur innom butikken i dag. Fyren bak kassa virket totalt uintressert da jeg fortalte at jeg ikke hadde fått noe svar på mail, men han sjekka bestillinga mi, og fortalte at den buksa hadde de ikke på lager, men de kunne skaffe den til torsdag ( da har jeg reist hjem igjen...) Kansellerte selvfølgelig bestillingen, og reiste videre. Fakta om amfibi må vel sies å være at de svarer ikke på tlf, mail, eller facebook. Men butikken er åpen... Dette lukter av å være ei synkende skute. Ikke bruk penger her, spar heller pengene til opphørssalget... 6 Siter
arcticboots Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Vet i hvertfall at det blir først og siste bestilling via Amfibi .. og jeg skal være glad når varen evt dukker opp ... De burde så absolutt ( som mange andre småbutikker) holde seg til butikkdrift, styre unna å drive med internett/postordre. Kanskje noen kroner spart men akk irritasjon tjent på å handle der ;( .. Gir dem en Ng- Siter
Martin HJ Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Bestillte en Helsport lavvo derfra en gang, fikk tilsendt Bergans lavvo og Helsport bunnduk - og ingen midtstang.. Ringte dem og måtte sende alt tilbake. Fikk tilbake riktig lavvo og bunnduk. Men midtstanga mangla, fikk tilslutt sendt en fra produsent.. Regningen var veldig feil og, i den gode enden. Har aldri handla der igjen, hater å måtte bruke tid og krefter på surr og frustrasjon. 2 Siter
borgern Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Bare handlet i butikken og det fungerer fint. Masse varer på lager. Sjekker man og de ikke har får de opp fra lageret i løpet av et par dager. Men jeg skjønner at jeg skal holde meg unna å bestille på nett Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.