Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte for en tid tilbake et telt fra amfibi.no, men dette har jeg ikke sett snurten av.

Har sendt dem flere mail ang. dette uten å få svar.

Noen som har liknende erfaringer herfra? Eller et telefonnummer jeg kan nå dem på?

Annonse
Skrevet

100% samsvar. Når de har ting på lager er det såre greit. Men da min mor bestilte GPS til meg (i butikken faktisk) i bursdagsgave gikk ikke ting helt som planlagt. Både hun og jeg skrev et par-tre mailer hver. Ikke svar. På nettsidene står det at det ikke nytter å ringe dem "fordi de ikke har tid til å svare". Fantastisk useriøst. Så da dro jeg faktisk innom dem, og de lovet bot og bedring og syntes det var merkelig at den ikke hadde kommet. Noen uker til gikk. 2 nye mailer fra meg. Intet svar. Avbestilte per mail. Intet svar. Hele prosessen tok vel 2,5 måneder.

Skrevet

Bestilte exped synmat 7mw for over en uke siden,fikk ordre bekreftelse men har ikke hørt eller sett noe produkt,ei heller noen bekreftelse på at det er sendt.får ikke svar på mail, begynner å bli irritert........

Skrevet

jeg venta først i en måned på no ullundertøy, før jeg fikk beskjed om at varen jeg hadde bestilt har utgått. 

 

og nå har jeg venta på et telt i 2 måneder, som jeg enda ikke har fått!!

Skrevet

Utvikling:

Jeg kom omsider igjennom på telefon. Ble lovet dyrt og hellig at de skulle sende en sms på om varen var på lager. Bergans var vist tomme på noen telt selv...

Så nå får vi se.

Telefon til butikken (som de ikke svarer på) er 63801234, og tlf til daglig leder Daniel (som unntaksvis svarer) er 90657200.

Jeg sa at de begynte å få et dårlig rykte og sa at de i det minste bør svare folk på mail. Daniel sa at de lå på etterskudd med kundebehandling pga sykdom og lite folk. Har inntrykk av at det har vært gjennomgangstema i laaaaang tid.

Uansett om jeg får teltet eller ikke vil jeg nok hverken bestille ting der igjen, eller anbefale andre å gjøre det.

  • Liker 1
Skrevet

Sak avslutta.

 

Daniel ringte tilbake som avtalt og sa at de ikke hadde varen på lager og at teltprodusenten mest sannsynlig hadde sluttet å føre dem.

 

Kansellerte kjøpet.

 

Ferdig arbeid, men er mdesverre meget skeptisk til å benytte dem på nett igjen.

Skrevet

Jeg har handlet derfra 1 gang før og fått bestilt vare til rett tid og meget god pris, men etter og ha hørt så mye negativt om amfibi nå så kommer jeg nok aldri og handle derifra igjen.. :???:

Skrevet

Tror problemene starter med en gang de ikke har varene inne.

 

Om det hadde vært mulig å ringe dem på forhånd hadde jo alt vært greit, men de svarer hverken på mail eller oppgir telefonnummer.

 

Synd egentlig. Er fan av autonome butikker. Nå ble det til at jeg kjøpte et annet telt på nettet hos en av de virkelig store og stygge.

Skrevet

Bestilte ei bukse på nett forrige helg, der jeg valgte "henting i butikk" (heldigvis). Sendte samtidig en mail om at jeg trengte en bekreftelse på at de har buksa inne, da jeg bor på Sunnmøre, og skulle til østlandet denne helga.

Fikk selvfølgelig ikke noe tilbakemelding på mail, de svarte ikke på tlf, og ikke på facebook. Men tok meg en tur innom butikken i dag.

Fyren bak kassa virket totalt uintressert da jeg fortalte at jeg ikke hadde fått noe svar på mail, men han sjekka bestillinga mi, og fortalte at den buksa hadde de ikke på lager, men de kunne skaffe den til torsdag ( da har jeg reist hjem igjen...)

Kansellerte selvfølgelig bestillingen, og reiste videre.

Fakta om amfibi må vel sies å være at de svarer ikke på tlf, mail, eller facebook. Men butikken er åpen...

Dette lukter av å være ei synkende skute. Ikke bruk penger her, spar heller pengene til opphørssalget...

  • Liker 6
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Vet i hvertfall at det blir først og siste bestilling via Amfibi .. og jeg skal være glad når varen evt dukker opp ... De burde så absolutt ( som mange andre småbutikker) holde seg til butikkdrift, styre unna å drive med internett/postordre.

 

Kanskje noen kroner spart men akk irritasjon tjent på å handle der ;( ..  Gir dem en Ng-

Skrevet

Bestillte en Helsport lavvo derfra en gang, fikk tilsendt Bergans lavvo og Helsport bunnduk - og ingen midtstang.. Ringte dem og måtte sende alt tilbake. Fikk tilbake riktig lavvo og bunnduk. Men midtstanga mangla, fikk tilslutt sendt en fra produsent.. Regningen var veldig feil og, i den gode enden. Har aldri handla der igjen, hater å måtte bruke tid og krefter på surr og frustrasjon.

  • Liker 2
Skrevet

Bare handlet i butikken og det fungerer fint. Masse varer på lager. Sjekker man og de ikke har får de opp fra lageret i løpet av et par dager.

Men jeg skjønner at jeg skal holde meg unna å bestille på nett

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.