Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Burriejaevrie - eller er det nærmere Finnkne?

Jeg kjenner ikke igjen den landtangen der og tror ikke det er noen av Breivatnan heller...

Burriejaevrie er riktig. 

Skrevet

Dette var litt artig, så eg hiv meg på :)

Dette var litt artig, så eg hiv meg på :)

Her var det en del kjente topper.

Dronninga av Sunnmørsalpene synes å skimtes.

Sæbø down under ?

Tipper du står på Holmshornet.........

gxto.jpg

• Liker 1
Skrevet

Får ikkje mobilversjonen til og verke på quotes men ja, Sæbø er der nede, Slogen skimtast, og Holmshornet var godt tippa, men ikkje heilt treff, fjellet eg står på heiter Lynghalstinden.

• Liker 2
Skrevet

Og hva heter fjellet som madammen passerer ubevæpnet under ?

8aml.jpg

Fullstendig blank.

Men jeg har ihvertfall lest meg opp på Svalbard, og sett på masse flotte bilder pga dette :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fullstendig blank.

Men jeg har ihvertfall lest meg opp på Svalbard, og sett på masse flotte bilder pga dette :D

Sarkofagen inne i Longyearbyen var løsningen på gåten !

8aml.jpg

Endret av Tor Magnus
Fikset feil i sitering
  • Liker 2
Skrevet

Aha. Det svenske tilbaketog etter en mislykket erobringsferd. Da er vi i Sylene, har vært en tur innover der, men ikke opp på topp, så skal ikke komme med konkret antagelse....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.