Gå til innhold
  • Bli medlem

Løping i fjellet | Tips til bukse


oar

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg løper/jogger en del i fjellet på ulike stier. Mine primærområder innvolverer stort sett "åpne" stier, hvor det er moderate mengder buskas som "drar i leggene".

Jeg er ute etter tips til bukse som fungerer bra til dette formålet. Lette og puster godt, men siden fjellet ofte varter opp med moderate temperaturer er ikke shorts alltid et bra alternativ.

 

Jeg har lest litt om Swix Carbon pants, men ikke fått testet dem ennå. Denne er som jeg forstår semi-tettsittende (jeg er ikke fan av tights).

Noen som har erfaringer med denne, evt andre anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg jogger/løper i lange bukser, bruker jeg bare Swix.

Synes Swix buksene er passelig tettsittende og har ofte vindtett front og stretch bak(har 3 forskjellige modeller). Har dog ikke prøvd de du linker til.

Men når det er sagt, så velger jeg lange bukser først når temperaturen synker under ca 5 grader.

Har Craft capri tights( rekker nedenfor knærne) som holder varmen godt og en Nike fotballshorts med halvlange ben som er lett og tørker på et blunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.