ZizouJR Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hei! Jeg drar på en 3 ukers tur på Hardangervidda kommende uke. Har planer om å sykle innover fra Solheimstulen og parkere sykkelen ved Lågaros turisthytte. Derfra vandrer jeg videre vestover. Regner med å ha pakning på ca. 30 kg. Slik jeg har tenkt er planen å ha en 35 liters sekk på ryggen med ca. 10-15 kg, og resten(ca. 20 kg) i storsekken som ligger på sykkelhenger. Noen som har syklet denne ruten før? Er det mulig å sykle med tung pakning og henger slik jeg planlegger? Er en ung og sprek gutt i 20-årene som har drevet en del med terrengsykling, så de fysiske forutsetningene er i orden:) På forhånd takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 24. juli 2013 Pålogget Del Skrevet 24. juli 2013 Du passerer nasjonalparkgrensen et par kilometer ovenfor Solheimstulen. Etter dette er det ikke lov til å sykle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZizouJR Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Du passerer nasjonalparkgrensen et par kilometer ovenfor Solheimstulen. Etter dette er det ikke lov til å sykle.. Fant ut av det nå. Er lov å sykle på traktorslepene som går fra Solheimstulen til Lågaros. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 24. juli 2013 Pålogget Del Skrevet 24. juli 2013 Fant ut av det nå. Er lov å sykle på traktorslepene som går fra Solheimstulen til Lågaros. Jøss, det visste jeg ikke. Har syklet opp til grensen selv. Fin vei å sykle på. Den er såpass at man fint kan kjøre med en høy firehjulstrekker. Det kan bli humpete med henger, for det er for det meste to hjulspor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZizouJR Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jøss, det visste jeg ikke. Har syklet opp til grensen selv. Fin vei å sykle på. Den er såpass at man fint kan kjøre med en høy firehjulstrekker. Det kan bli humpete med henger, for det er for det meste to hjulspor. Ok:) Takk. Jeg prøver meg, så får jeg heller parkere sykkelen litt tidligere enn planlagt dersom nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.