FranzJosef Skrevet 22. juli 2013 Skrevet 22. juli 2013 Bor i Vestby ca 4 mil syd for Oslo. Skulle gjerne hatt noen tips om greie teltplasser (ikke campingplasser:) der en kan telte lovlig og gratis. Ofte når jeg har fått noen nytt friluftsutstyr så klør det etter å teste det asap. Da kunne jeg tenkt meg å ta noen netter i telt også i løpet av uka mens jeg jobber. Helst minimal sjanse for å få folk ramlende gjennom leiren. Gjerne ved sjøen, men da øker vel også sjansen for folk en del. Siter
Imp Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Kan du ikke titte litt på kartet på ut.no og se litt selv feks? Hurummarka er forøvrig flott å telte i, men du har den leie bommen og Oslofjordtunnelen da Siter
tronn Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Sjekk ut.no som Imp nevner. Det er nesten alltid brukbare plasser rundt de fleste vann. I Nordmarka er det veldig greit å telte. Siter
+NordicLandscapePhotography Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 I skauen inn mot Garder og Kroer er det masse plasser. Og lite folk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.