opas Skrevet 22. juli 2013 Skrevet 22. juli 2013 Litt merkelig spørsmål kanskje , og jeg burde kanskje ringe tannlegen istedet Men jeg prøver. Jeg har har en rotfylling under arbeid og er litt over halvveis i en kur med antibiotika (Flagyl) Føler nå ingen smerter i kjeven , men er naturlig nok litt slapp på grunn av kuren. På onsdag har jeg tenkt å gå over Besseggen og lurer på om noen har gått lett krevende turer på antibiotika kur før ? Tror folk dette går greit? Siter
Elisabeth-81 Skrevet 22. juli 2013 Skrevet 22. juli 2013 Har gått lett krevende turer mens jeg burde gått på antibiotika, moro var det ikke, men det gikk. Vanskelig for andre å bedømme formen din, den er det bare du som kjenner. Føler du det skal gå greit å gå Besseggen, så gjør du det. Tror ihvertfall ikke du blir noe dårligere av det Siter
opas Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Skrevet 24. juli 2013 Det gikk kjempefint , ingen smerter bortsett fra i bena En superflott tur selv om det var mange folk. 1 Siter
Gal Krokfot Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Ser turen allereie er gjennomført men for andre med samme problemstilling: Antibiotika kan være sterkt lakserande, noko eg av eiga erfaring veit kan være svært krevande på tur... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.