MatsHJ Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei! Etter å ha vært bortskjemt på snø og fjell i de nordligste delene av landet i noen år, så har jeg nå kommet meg ned til Østlandet og trenger å kartlegge turmuligheter for helgene. Det jeg er på utkikk etter er toppturer som kan nåes i fra Mjøstraktene på en helg med bil/buss/tog når vinteren nærmer seg. Er det flere som er bosatt i området som har noen gode tips de ønsker å komme med? Det er naturlig å tenke oppover mot Valdres-traktene og eventuelt inn i Jotunheimen, men det beste hadde vært om det ikke var alt for lang anmarsj inn til områdene, men noe får man tåle om en gøy skal ha det. Jeg har prøvd å google litt, kikket på ut.no om det skulle ligge noe der og litt andre steder. Dette er mitt tredje forsøk og det neste jeg kommer til å gjøre er å kjøpe meg bøker/kart og saumfare høydekvoter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imse Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hva med Sølen? Flere topper der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MatsHJ Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Selvfølgelig et alternativ, ingen ting er utelukket og ut i fra de første bildene og tekst jeg fant så ser det ut som et veldig fint område Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.