Gå til innhold
  • Bli medlem

Toppturer Østlandet


MatsHJ

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter å ha vært bortskjemt på snø og fjell i de nordligste delene av landet i noen år, så har jeg nå kommet meg ned til Østlandet og trenger å kartlegge turmuligheter for helgene. Det jeg er på utkikk etter er toppturer som kan nåes i fra Mjøstraktene på en helg med bil/buss/tog når vinteren nærmer seg.

 

Er det flere som er bosatt i området som har noen gode tips de ønsker å komme med? Det er naturlig å tenke oppover mot Valdres-traktene og eventuelt inn i Jotunheimen, men det beste hadde vært om det ikke var alt for lang anmarsj inn til områdene, men noe får man tåle om en gøy skal ha det.

 

Jeg har prøvd å google litt, kikket på ut.no om det skulle ligge noe der og litt andre steder. Dette er mitt tredje forsøk og det neste jeg kommer til å gjøre er å kjøpe meg bøker/kart og saumfare høydekvoter. 

 

:cool:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.