Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva kan kombineres med Galdhøpiggen?


virrma

Anbefalte innlegg

Jeg har lovet snuppa en tur på Galdhøpiggen i sommer, så det må jeg holde. Planen er å gå fra Spiterstulen. Det er langt å kjøre til Jotunheimen til Oslo, så det hadde vært fint å finne på litt annet i de samme traktene. Jeg er lite kjent, og alle ideer som dukker opp i hodet mitt handler om T-merkede stier og hytter, og så får jeg assosiasjoner til køgåing over Besseggen. Med andre ord hadde jeg satt svært stor pris på innspill fra dere. Jeg vil helst unngå hytter, i alle fall betjente, og jeg vil helst ikke treffe alt for mange mennesker. Jeg regner med å ha bil, så det kan være aktuelt å kjøre til et annet utgangspunkt enn Spiterstulen for resten av turen. Det kan også være en mulighet å ta resten av eventyret enten på vei opp eller ned. 

 

Snuppa er seks år og veldig turvant. Vi kan bruke opp til en uke på turen hvis vi finner på noe vi har lyst til å prioritere. Turen må gjennomføres før 5. august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.