tg Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tykjer det er litt for mykje om Jotunheimen her. Her er min turrapport frå ein tur i Breheimen for eit par veker sidan. Er ein fin søndagstur spesielt saman med din kjære http://breheimen.com/modules.php?name=News&file=article&sid=103 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morten Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Flott område! Er helt enig med deg i at det blir for mye Jotunheimen og for mye toppturer, men det må eventuelt rette seg opp ved at folk skriver mer omg andre turer, slik som du har gjort, ikke ved at de som har vært på toppturer i Jotunheimen slutter å fortelle om det. Så i så måte var ditt innlegg et kjærkomment brudd med mønsteret! Flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg hører til de som vandrer i andre deler av kongeriket. Mitt område blir ofte benevnt med "Heiene" - sørvest i landet. Sorpe og regn er vanlig. Men i år har vi hatt et fantastisk vær. En av de fineste turene i omrdet går fra Blåfjellenden (STF ubetjent hytte) og ned Fidjadalen mot Frafjord, forbi Fidjafossen og Månafossen (81 m). For spesielt interesserte i området kan jeg anbefale en temaartikkel fra Naturvernforbundet i Rogaland (Ståle Undheim) http://www.naturvern.no/rogaland/rygjavern/Rygjavern-1-2003.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tg Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Flott område det du beskriver virker det som... Har ikkje mykje til overs for Naturvernforbundet, men det sto jo litt fornuftig i artikkelen deira da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trygveh Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Bare for å understreke. dette er en nydelig tur gjennom ganske vill natur steinurer ol, gikk turen for noen år siden da med utgangspungt fra Ådneram via Børstein-Langavatnet-Blåfjellenden til frafjord, nydelig tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.