selma Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Har funnet noen sko som heter Meindl Madison Lady GTX til 899,- på outnorth.no, og lurer på om det er et ok kjøp. Trenger vanntette ankelhøye sko, men har ikke 1500 - 2000+ å bruke akkurat nå.. Siter
Lompa Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Kjenner ikke til den modellen, men jeg har brukt et par Meindl jaktstøvler i et par år nå, og de er veldig gode. Det er et seriøst merke. 1 Siter
pelota Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Har funnet noen sko som heter Meindl Madison Lady GTX til 899,- på outnorth.no, og lurer på om det er et ok kjøp. Trenger vanntette ankelhøye sko, men har ikke 1500 - 2000+ å bruke akkurat nå.. den er en tysk produsent av fjellsko, absolutt ok, god kvalitet. Har sett disse skoene for 150 €, dvs kanskje 1100 NOK i Tyskland Siter
elgen Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Hei Meindl gjør sko/støvler av høy kvalitet og fremstiller i Tyskland. Jeg er ikke kjent med akkurat den modell og vet ikke hvor vridning stabile de er, men har selv et par Island Pro i wide utgaven. Meget bra sko!! Men veldig dyre her i Norge. Derfor kjøpt i utenlands. Outnorth prisen ser dog rimelig ut. XXL har leilighetsvis hatt Meindl. hilsen Elgen Siter
+rune1974 Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Hei Jeg har et par Meindl støvler og kan kun anbefale dem, de har en meget høj kvalitet. Siter
Simontb Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Kvalitets-sko i min verden. Men kan være utrolig stive (jeg troede jeg skulle købe et par sidste sommer, men fandt ud af de var alt for stive til min smag) - så jeg ville prøve dem inden jeg købte på nettet - eller være sikker på god returret selvfølgelig Siter
elgen Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Kvalitets-sko i min verden. Men kan være utrolig stive (jeg troede jeg skulle købe et par sidste sommer, men fandt ud af de var alt for stive til min smag) - så jeg ville prøve dem inden jeg købte på nettet - eller være sikker på god returret selvfølgelig Hei Meindl gjør veldig mange modeller - også myke og viser på salgslappen, hvilken stivhet etter A B C - systemet. Se på hjemmesiden til Meindl for å få oversikt. Hilsen Elgen Siter
Simontb Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 Hei Meindl gjør veldig mange modeller - også myke og viser på salgslappen, hvilken stivhet etter A B C - systemet. Se på hjemmesiden til Meindl for å få oversikt. Hilsen Elgen ok. Ja det er helt sikkert mange forskellige modeller. Men uanset skal de prøves inden man køber dem Siter
larbrevi Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 Meget bra erfaring med Meindl. Har hatt to par og begge har meget høy kvalitet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.