tronn Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Har gått til innkjøp av en Denali Pro. Etter noen kortere helgeturer har jeg oppdaget slitasje på komp. trekk til soveposen. Jeg tipper dette kommer av to skruer i ryggen på sekken nederst i sekken. (Ja, den var kanskje litt pervers ) Noen andre som har hatt problemer med dette? Og hva gjorde du eventuelt for å fikse det? Jeg har vært hos Oslo sportslager. De sier de ikke har hørt om dette problemet. De var også på lageret sitt og sjekket om det gjaldt alle sekkene, noe det gjorde, som nesten utelukker produksjonsfeil. Siter
qwer993 Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 ja jeg har hatt samme problem, og løste det med to biter sportstape, en på hver skrue. tapen er blitt sittende over flere år, så problemet ser ut til å være løst. 1 Siter
tronn Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Skrevet 1. juli 2013 Da er det ikke bare meg Da blir det samme løsning, og alt er vel Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.