Gå til innhold
  • Bli medlem

Magasinets Fjellmann turdress

bjoern

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei

Jeg har denne turdressen i noen år. Jeg er ganske godt fornøyd med den. Det er vanntett og puster noenlunde. Det har grei lufting under armer og i buksebein. Sidelommene i jakka kan ikke brukes med hofterem, men det er generelt og en går ikke alltid med hofterem. Brystlommene er litt små i denne sammenheng, men OK. Noen av trykk knappene på overslaget over glilåsen datt av, men jeg har slått ny i. (kan kjøpes i stoffbutikker).

Overordnet er jeg fornøyd, men bruker membrandress så lite som mulig, fordi de generelt puster dårlig. Men bruker det på høsten og på vår skiturer, hvor slaps kan ventes. Ellers bruke jeg microfiber jakke/bukse uten membran.

Før hadde jeg en Lowe Mountain pro guide jakke med Lowes egen ceramic membran. Jeg var alltid våt i den enten av kondens innefra eller vann utefra, jeg fant aldrig helt hva, hvornår. Men den hadde bra lommeløsninger og bra utlufting.

Så Magasindressen er mye bedre for meg - og en bra pris.

Hilsen

Elgen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke den modellen men Jeger. Er en dress jeg er veldig fornøyd med. Brukes mest på jakt. Men det er litt varmere og føles lunere å ha på enn typiske skallær.

Så har jeg en bukse som nok ligner litt på den Fjellmann Classic. Og en bukse jeg er fornøyd med. KJøpt litt forskjellig på magasinet gjennom årene og synes de har mye bra til en fornuftig pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.