Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Emballasjeforhandlere selger vel gummistrikk i x-antall varianter, men i metervare er jeg litt usikker på. Jeg ville ha kontaktet nærmeste Norengros-butikk (Norengros Johs Olsen ligger vel i Oslo). Det er Norges største forhandler av emballasje til privat og offentlig sektor.

Skrevet

Tenkte mer på sånn bungee type strikk jeg da. Har sett litt utvalg i noen få sportsforretninger før men tenker det er mer sannsynlig med bedre utvalg der de selger stoff, knapper og slikt?

Skrevet

Usikker på produsent, men ser lik ut som det de har hos Bauhaus. Men om det ikke er veldig mange meter det er snakk om så er det vel ikke prisen som avgjør hvor man handler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.