Zabla Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Hei. Noen som kan tipse om et godt utgangspunkt for en 3 - 4 dagers telttur med fiske i Valdres? Siter
Lompa Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Mye godt fiske i Valdres. Kjøp felleskortet, det dekker veldig mye. Hva slags fiske er det du vil drive med? For klassisk tørrfluefiske er Tisleia obligatorisk. Lita elv med villmarksfølelse? Grunka. Kaste med spinneren i elv med store og små kulper? Flyelva. Kasting i store og små fjellvann? Nesten over alt.. Og så har du Begna da.. Siter
Zabla Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Skrevet 24. juni 2013 Hei Lompa, takk for dette! Ser at jeg kan være litt mer spesifikk - Jeg tviler på jeg tar med fluestanga, så det blir nok spinner på ørreten som gjelder. Så har jeg med madammen som ikke er så alt for glad i topper og fjell. Slik jeg forstår det så er det masse muligheter, så jeg leter etter et greit utgangspunkt der man relativt enkelt kommer seg ut og opplever "villmarksfølelsen" Vi kjører bil, så da er vi fleksible i forhold til utgangspunkt. Siter
naboen Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 Hei Lompa, takk for dette! Ser at jeg kan være litt mer spesifikk - Jeg tviler på jeg tar med fluestanga, så det blir nok spinner på ørreten som gjelder. Så har jeg med madammen som ikke er så alt for glad i topper og fjell. Slik jeg forstår det så er det masse muligheter, så jeg leter etter et greit utgangspunkt der man relativt enkelt kommer seg ut og opplever "villmarksfølelsen" Vi kjører bil, så da er vi fleksible i forhold til utgangspunkt. http://www.fisking-i-valdres.no/ Her har du kart og informasjon.. Lykke til og god tur.. Siter
Zabla Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Skrevet 24. juni 2013 Fantastisk, endelig et kart som gir litt mening for en som ikke er lokalkjent Takk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.