Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Mye godt fiske i Valdres. Kjøp felleskortet, det dekker veldig mye. 

Hva slags fiske er det du vil drive med? For klassisk tørrfluefiske er Tisleia obligatorisk. Lita elv med villmarksfølelse? Grunka. Kaste med spinneren i elv med store og små kulper? Flyelva. Kasting i store og små fjellvann? Nesten over alt.. Og så har du Begna da..

Skrevet

Hei Lompa, takk for dette! Ser at jeg kan være litt mer spesifikk :-) - Jeg tviler på jeg tar med fluestanga, så det blir nok spinner på ørreten som gjelder. Så har jeg med madammen som ikke er så alt for glad i topper og fjell. Slik jeg forstår det så er det masse muligheter, så jeg leter etter et greit utgangspunkt der man relativt enkelt kommer seg ut og opplever "villmarksfølelsen" :-) Vi kjører bil, så da er vi fleksible i forhold til utgangspunkt.

Skrevet

Hei Lompa, takk for dette! Ser at jeg kan være litt mer spesifikk :smile: - Jeg tviler på jeg tar med fluestanga, så det blir nok spinner på ørreten som gjelder. Så har jeg med madammen som ikke er så alt for glad i topper og fjell. Slik jeg forstår det så er det masse muligheter, så jeg leter etter et greit utgangspunkt der man relativt enkelt kommer seg ut og opplever "villmarksfølelsen" :smile: Vi kjører bil, så da er vi fleksible i forhold til utgangspunkt.

http://www.fisking-i-valdres.no/

Her har du kart og informasjon.. Lykke til og god tur..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.