lesira Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Har oppsummert et drøyt tiår med hard bruk av mine Ortlieb sykkelvesker. Konklusjonen er at jeg er veldig fornøyd. http://sykkelopplevelser.wordpress.com/2013/06/15/erfaringer-med-ortlieb-sykkelvesker/ Andre som har erfaringer med Ortlieb eller andre merker? Lars Erik 1 Siter
Hjortefot Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Bestilte boken din nettop. Har planer om å sykle der oppe, så den vil bli til god hjelp. Bruker Biltema sine sykkelvesker. De fikk så god kritikk på test. Tett er de, men de er svake i festene. På skikkelig langtur vet jeg ikke om de holder....!!! 1 Siter
hilmersen Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Veldig fornøyd med relevate design: vedig greit å slippe baggasjebærer, samt sykkelen får et veldig bra tyngdepunkt. (Har rammebag, setebag og frontbag/roll) Siter
Thoreau Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Ortlieb har vært geniale på sykkelturer i inn og utland. Sovepose og liggeunderlag legges oppå, telt inni. Jeg har aldri hatt behov for framvesker. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.