Håvard Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Snakker da selvfølgelig om å jobbe hele juli Vurderte frem og tilbake i våres når ferien skulle tas i år. Hvor den skulle tilbringes var aldri noe tema, mao primært > 2000moh Mye snø i vinter som sannsynligvis ville ligge en stund, mye folk i fellesferien, samt alltid godt å ha noe å se frem til (selv om det per skrivende stund går på nervene løs) ble konklusjonen 3 uker i august. Til dere som har vært mye og høyt i Jotunheimen i sommer: Var dette en riktig vurdering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morten Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det vil jo vise seg det. Det er vel alltid greit å vente litt med desserten, samtidig som været tidlig i juli var vanvittig bra, og snøfonnene ga snille nedturer for knær. Men på en annen side, om du hadde tatt ferie i juli og jobbet i august så ville du jo ikke ha stort å glede deg til nå. .... Så med mindre august regner bort, var det nok en klok vurdering tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stian Berglund Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Høres fornuftig ut. Nye snø ligger høyt enda. Tror du får en fin ferie. Skal selv opp der i august og satser på godvær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Mykje snø og sein snøsmelting gjer at sommaren i fjellet vert forskyvd litt. I fjor då snøen smelta tidleg, var graset allereie byrja å gråna og gulna midt i august. I år med sein snøsmelting vil fjellet vera vakkert grønt i august. Gled deg til ferien din i august, Håvard. Helsing Stuttjukken, som óg har ferie i august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobru Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Betyr dette at myggsesongen er avlyst og at jeg ikke trenger å ta med myggnettingen til teltet mitt når jeg skal til Leirungsdalen neste uke? Har ikke vært i Jotunheimen denne sommeren og gleder meg til tinderangling i august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr Gonzo Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kom fra Leirungsdalen i går. Stikkene er borte nå, men jeg hadde 16 stk på venstre skulder alene! Og sikkert 30 til 40 stk over helga. Nett over hodet er sikkert ikke nok heller, ettersom det var for varmt til å ha på noe særlig klær når vi var der. Ta med litt tigerbalsam, hjelper mot kløe. Og la de bite, så slutter du irritere deg over dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.