Gå til innhold
  • Bli medlem

tips: lanterne med pandelampe og dry bag


Simontb

Anbefalte innlegg

Et hurtigt lille tip til de mørke aftener i teltet: en lanterne af en dry bag og pandelampe. Slip for det skarpe, hvide lys fra lommelygter og pandelamper.

 

Jeg ved ikke om det er old news, men jeg fandt på noget ganske smart her til aften (synes jeg selv  :-P )

 

 

1:

Tag en vandtæt pakpose (dry bag) i ganske lille størrelse.

Tag også en pandelampe (specielt pandelampe er god, fordi den lægger sig på "ryggen" og lyser opad)

 

qq7micfl.jpg

 

 

2. Tænd lampen, put ned i posen, luk posen med så meget luft i som muligt, ryst lidt indtil lampen ligger rigtigt

 

HxaG3Ail.jpg

7OwGjL6l.jpg

 

 

3. Voila! Du har nu en meget koselig lanterne.

 

kqT74p7l.jpg

PsElcmsl.jpg

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tænkte nok der måtte være en officiel version :-)

 

Jeg synes den orange giver en rigtig god stemning, og når det er mørkt giver den overraskende meget lys.

Det er i hvert fald rigeligt lys til hygge i et telt. Den kan også holde sig selv stående, fordi lygten vejer i bunden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.