patrick.k90 Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Er sjæl en mann på 23 år, ønsker å finne meg ei jente jeg kan dra på turer med. men dere finnes hvist ikke lenger! hvor er dere turjenter?!! Siter
REs Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 De finnes nok bare du leter på rett plass. De finnes skjellen på mørke kneiper og støyende diskoteker. Du kan jo begynne med å titte på Turistforeningens fellesturer. Noen steder arrangeres det såkalte "Singel turer". Ikke sikkert at alle som melder seg på her ønsker å forbli singel. Ellers er det mye "kjekk ungdom" på tur i fjellet. I helgen var jeg turleder for en gruppe på 12. Det var bare to gutter / menn med på denne turen som deltagere, og opp til flere ugifte og sikkert godt kvalifiserte "kjerringemner". 2 Siter
Blackbrrd Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 Turjente er noe du får deg etter at du har lurt dama di med på noen fine fjellturer i godvær. 1 Siter
trudep Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 Det finnes både turjenter og turdamer i fleng!! Her i bygda mi er vi maaaange! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.