Populært innlegg Dag G - Evje Skrevet 9. juni 2013 Populært innlegg Skrevet 9. juni 2013 Etter påske forsvant liggeunderlaget mitt fra utstyrsboden. Et ganske nytt 450 grams Thermarest Neo Air Xtreme til den nette summen av 2500 nok. Søkte grundig gjennom hele huset flere ganger, endevente alle skap, drev detektiv virksomhet blandt guttene for å finne synderen men kom ingen veg. Brummet og gikk rundt og var forbannet. Anså den til slutt som tapt og pengene ut av vinduet. Så i dag kom svigerdatteren til kona og sa følgende: Jeg lånte denne plastikkremsa sist gang jeg var her og la den under lakenet til lillegutt dersom det skulle komme noen dråper, men tror ikke han trenger den mer......... 42 Siter
Dag G - Evje Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Skrevet 10. juni 2013 Får bare understreke at jeg har verdens beste svigerdatter, tross alt. 1 Siter
Muffen Skrevet 10. juni 2013 Skrevet 10. juni 2013 He he dyreste tisselakenet jeg har hørt om. Bra den var til nytte da mens den var forsvunnet fra deg #- Mobil -# Siter
borgern Skrevet 10. juni 2013 Skrevet 10. juni 2013 Vel da vet du det tåler slikt om du skulle være uheldig selv 2 Siter
Dag G - Evje Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Skrevet 1. januar 2014 Ser en bort fra internmeldingen om Fjellforums 10 års jubileum som selvsagt trakk flest "likes" i 2013, så ble denne tråden en toer. Ganske så uventet resultat da den ble skrevet kun på impuls. Viser vel alsidigheten til forumets medlemmer. Ikke bare tur og tøy som trekker oppmerksomhet. Får gi min utmerkede svigerdatter en god bamseklem og "Liker" som takk for "samarbeidet"... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.