Arcticpeak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Er det noen som vet om bilder på nettet av brefallet fra Raslet og opp til Rasletind? Evt. som har bilder de kan sende meg? (Jeg driver og planlegger tur, og har aldri gått der før.) Siter
morten Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har ingen gode nærbilder, men har gått opp der sensommeren og det er lite sprekker der, blir nesten for drøyt å kalle det brefall. "Brefallet" kan dessuten omgåse i kanten, på fast fjell både til venstre og høyre. Dersom du vil prøve stegjerntaggene i bratt, men nesten sprekkfri is, anbefales breklatten øst for Rasletind øst (ses godt fra valdresflyvegen). Denne er bra bratt, med kompakt is hvor man kan teste både skruer og stegjern en god times gangtid fra veien. Siter
Arcticpeak Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Takk for tips. Tenkte å friske opp stegjernsteknikken før en litt større tur i Romsdal/Tafjordfjellene i august. Begynner å bli en stund siden jeg hadde stegjern på beina. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.