elgen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei Hva gjør dere med hund og ferist?? Er det annen løsning enn å bære den over? Ved hytta finnes flere bra sykkelruter på stølsveier, men det er en god del ferister uten sluse på siden. Disse ferister er gjort av runde rør, som hunden knapp kan få fotfeste på. Hilsen Elgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virrma Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Bikkja jeg har hatt med meg på tur går forsiktig over sånne, og da går det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Standal Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Den elste mutten våres hoppe over vest avstand tillate det, ellers e det bæring det går i hær. Syns i grunn at det ikkje gjør nåkka. Kan bli værre å få dæm over vest dæm sku skade sæ på nåkka vis i rista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Gå forsiktig over. Hunden lærer etter hvert hvor den kan trø. På Norge på langs turen til gamlehunden og jeg møtte vi mange sånne. Bare gå så langsomt at den ikke skader seg om han trør utenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garm Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei Om vi går så balanserer hunden over på eine sida om eg ikkje sier hopp, når vi sykkler så hopper den. Fyrste gongen gjekk eg berre over ferista og venta, så hunden fekk finne ut av det sjølv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Sollie Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Min går enten vedsiden eller balanserer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hu jeg har nå går pent over de. Gjort uten innstruks siden jeg fikk henne, mulig hun var vant til det fra før. Gamlebikkja tok fart og hoppet. Den hoppet over grinder og slikt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elgen Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Hei Jeg må prøve meg forsiktig frem. Men det er ikke akkurat langsom forsiktighet som er fremherskende hos en 15 mdrs Alaskan husky! Hilsen Elgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lira Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei Jeg må prøve meg forsiktig frem. Men det er ikke akkurat langsom forsiktighet som er fremherskende hos en 15 mdrs Alaskan husky! Hilsen Elgen Da får du holde igjen så det blir langsom fart i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombus alpinus Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Våre bare går forsiktig over. Går fint det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.