Kreml Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg ny klokke og da Suunto Ambit. Men hva er egentlig forskjellen på den første som kom, Ambit2 og Ambit2-S ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrulsR Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ambit2 S er lettere og mangler barometer, rutenavigering og høydemåler. Har også litt redusert batteritid, den er sikta inn mot joggere og denslags som ikke har behov for lang batteritid og ønsker en litt mindre "klumpete" og lettere klokke. Ambit2 er da ment som en "ekspedisjonsklokke" for lengre turer med bedre batteritid og barometer og det der. Men den veier litt mer. 2 S = treningsklokke 2 = turklokke (med de samme funksjonene som 2 S) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atari Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Tror du gjør lurt i å velge Suunto Ambit fremfor konkurrenten Garmin Fenix. Jeg kjøpte Fenix i januar og har fått ny to ganger! Den første fikk dugg på innsiden av glasset og jeg fikk ny. Den nye virket et stund før den begynte å lade seg ut i løpet av noen få timer, selv om GPS sto av. Jeg fikk ny igjen og foreløpig virker den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysaar Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg har hatt Ambit2 nå i snart en mnd - kjøpte en med meg da jeg var i statene. Er som TrulsR skriver "S" står vel for sport. Jeg løper en del i tillegg til å gå i fjellet, så valgte meg Ambit2 pga barometerfunksjoen og at du kan sette den opp til å logge hvert minutt i "mountaineering mode" til forskjell fra hvert sekund i "sport mode" - da sparer du batteri og minne. Den kom ikke med pulsbelte, så det måtte jeg kjøpe utenom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.