Gå til innhold
  • Bli medlem

Stedsforespørsel - bilder

Fjellfilmeren

Anbefalte innlegg

Hei Fjellforum

Jeg er en googletraver. Søker mye etter bilder på nettet og får gjerne lyst til å dra til steder som jeg kommer over. Problemet er at det ofte ikke er oppført hvor bildet er tatt (fotografer, jeg ser på dere).

Planen er at dette blir en aktiv tråd hvor folk kan legge inn bilder, og få hjelp til å identifisere lokasjonen.

Første bilde ut:

http://www.flickr.com/photos/geiryk/8296465681/sizes/h/in/photostream/

Hvor i Rondane kan dette utrolig vakre vannet befinne seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kloss inntil veien like nord for Stadsbuøien på veien mellom Folldal og Atnsjø. Det ene av tre tjern i ei klynge. Syntes jeg kjente det igjen og på norgeibilder ser jeg tydelig sivet til høyre, sivet til venstre, odden til venstre og det mørke feltet på bunnen utenfor odden med det lysere området rundt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.