Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Noen som har tips om hvor det er greit å starte fra, for å komme raskt inn på snaua og nær fiskevann??? Siter
jakro Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Noen som har tips om hvor det er greit å starte fra, for å komme raskt inn på snaua og nær fiskevann??? Fortsett forbi Budalen retning Storbudal og videre innover Synnerdalen. 40,- i bompenger. Parker innerst i dalen så har du vidt geografisk område å boltre deg på. Dersom stor fisk er målet ditt, kan Forelsjøen anbefales. Ørreten her blir stor, men den er vanskelig å ta. Ellers er Y-tjønnan også bra valg. God tur! Siter
snilen Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg startet sydfra og gikk fra Sotohaugen i Os kommune og derfra direkte mot toppen. Stor bred traktorvei innover. Lett å gå, noe stigning mot toppen. Ca 500 høydemeter kan jeg tenke meg. Sikkert godt med fisk i Forolsjøen, for den som ikke er like praktisk anlagt som meg, jeg fisker helst i fiskedisken på Meny eller tilsvarende, det tar minst tid og er i lengden billigst Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Noen som har tips om hvor det er greit å starte fra, for å komme raskt inn på snaua og nær fiskevann??? En fin serie finnes her: http://www.krovoll.net/Forollhogna/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.