Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Noen som har tips om hvor det er greit å starte fra, for å komme raskt inn på snaua og nær fiskevann??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kryk Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Budalen er bra utgangspunkt ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakro Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Noen som har tips om hvor det er greit å starte fra, for å komme raskt inn på snaua og nær fiskevann??? Fortsett forbi Budalen retning Storbudal og videre innover Synnerdalen. 40,- i bompenger. Parker innerst i dalen så har du vidt geografisk område å boltre deg på. Dersom stor fisk er målet ditt, kan Forelsjøen anbefales. Ørreten her blir stor, men den er vanskelig å ta. Ellers er Y-tjønnan også bra valg. God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg startet sydfra og gikk fra Sotohaugen i Os kommune og derfra direkte mot toppen. Stor bred traktorvei innover. Lett å gå, noe stigning mot toppen. Ca 500 høydemeter kan jeg tenke meg. Sikkert godt med fisk i Forolsjøen, for den som ikke er like praktisk anlagt som meg, jeg fisker helst i fiskedisken på Meny eller tilsvarende, det tar minst tid og er i lengden billigst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellfinn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som har tips om hvor det er greit å starte fra, for å komme raskt inn på snaua og nær fiskevann??? En fin serie finnes her: http://www.krovoll.net/Forollhogna/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.