Maiken Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Noen som vet hva slags fisk man kan få i langevannet? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hei maiken. Nå er det sikkert over 100 vann i Norge som heter langevann/langevatn, så visst du presiserer litt nærmere... Siter
Maiken Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Mente den i jotunheimen, mellom gjendebu og leirvassbu. Det er så mye jotunheimen-prat her i fjellforum, så jeg tok det visst litt som en selvfølge! Siter
Kim Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det heter Langvatnet Se denne: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=2681&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=langvatnet+fisk Siter
Maiken Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Norsklærer eller? Jeg har forresten sjekket den linken fra før, og der sto det bare en type fisk. skulle tro det var flere? Tar forresten gjerne imot tips om hvilke sluker som kan være lurt å bruke? Jeg fisker mest i sjøen ellers.. Siter
Kim Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er nok ikke så mange typer fisk der, kanskje det er røye der også. Jeg er ingen norsklærer, men synes du det er greit at jeg kaller deg Maikiken? Egennavn er egennavn, men med navna i Jotunheimen er det ikke alltid like greit. De endrer seg fra dag til dag likevel. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det finnes kun ørret i Jotunheimen. Hilsen Fjelljo Siter
Tom Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Egennavn er egennavn, men med navna i Jotunheimen er det ikke alltid like greit. De endrer seg fra dag til dag likevel. Så sant, så sant... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.