Fjellhjerte Skrevet 20. mai 2013 Skrevet 20. mai 2013 Hei! Vi er et turfølge som skal gå i Børgefjell nasjonalpark i slutten av denne uka, og lurer på om det er noen som vet noe om forholdene i fjellet etter at varmebølgen kom? Vi har tenkt å gå fra nord til sør, men lurer på om det er mulig nå. Vi planlegger rutevalg etter forholdene, og lurer på vatna er farbare og om noen f.eks har observert sørpeskred i området? Takker for all nyttig info Siter
Kjell Iver Skrevet 20. mai 2013 Skrevet 20. mai 2013 Jeg skal dit på Torsdag - simskardet - om det kan hjelpe kan jeg si noe om det da... Siter
Fjellhjerte Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Skrevet 21. mai 2013 Kjell Iver skrev (På 20.5.2013 den 21.19): Jeg skal dit på Torsdag - simskardet - om det kan hjelpe kan jeg si noe om det da... Da har vi nok allerede dratt, men si gjerne fra uansett Tips til gode rutevalg fra nord til sør i parken? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.