Kristian123 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Pleide å finne det før, men finner ikke lenger turistprovianten selv hos Kiwi eller Rema 1000. Er det noen butikker som fortsatt selger dette eller har produksjonen stoppet helt opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Har kommet bort i mine nærbutikker også, heldigvis er det fremdeles snurring i hyllene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Sett det på Meny. Men har ikke kjøpt det på en liten stund så jeg har ikke sjekket i det siste om de har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg bruker Snurring selv (Senest i går, men da hjemme...) TPC Turistproviant finnes fortsatt i sortimentet - i hvert fall Eurosparbutikkene. (men det trenger ikke å bety at butikken har den inne.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Kan hende det er like greit å gå over til snurring ja. Har dessverre verken meny eller eurospar i nærheten, så får ikke sjekket de kjedene. På produsenten sin hjemmeside virker det jo som om den fortsatt er i produksjon. Skal spørre dem om hvem de leverer til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hva med Joker? Samme gruppe som Meny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hva med Joker? Samme gruppe som Meny Begge kjedene er under Norgegruppen, men de har forskjellig sortiment. Jeg tror nok du har vesentlig bedre mulighet for å finne denne varen i en Meny butikk (hos oss Helgø Meny) enn i en Jokerbutikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjoern Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Meny har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reginol Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Joker har også, iallfall de i mitt nærområde. Dog svindyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stormåsen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Turistproviant hører til i "pliktig utvalg" hos COOP Marked, COOP Mega og COOP OBS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Fikk svar fra Trondhjems. Turistproviant selges hos Ica Supermarked. Spar Supermarked, Eurospar, Meny, Coop Mega, Coop Marked og Coop OBS. Kjøpte det nylig hos CC mat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 I min Jokerbutikk fikk jeg vite at Turistproviant hadde gått ut av produksjon. Dette fikk jeg vite for et par år siden. Så finnes den altså likevel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Sjekket Meny hos meg(Vollebekk) i dag da jeg var innom. De hadde hvertfall Turistproviant i hyllene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HegeJohnsen Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Fant den også på Rema 1000 Lade i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellkaren Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Er det noen som vet om denne ennå er å oppspore? (Altså Trondhems Turistproviant) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonsen Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Trondhjem's/Orkla avsluttet produksjonen av turistproviant i 2017 Artikkel i Dagbladet , men hadde jo vært gøy om noen butikker fortsatt hadde det i hyllene fortsatt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnar Mo Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Bunnpris i Volda har en hel kartong, best før september i år. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.