Gå til innhold
  • Bli medlem

En siste hyllest til gamle trofaste.. eller ikke såå trofast.


tronn

Anbefalte innlegg

Fyrer i gang en tråd hvor du kan ta et siste farvell med utstyr som har gått sin siste mil, bært sin siste kilo, eller ikke lenger klarer å stå imot en lett bris.

Fortell gjerne historier om ting du har opplevd etter årevis med slit sammen med den gamle ryggsekken, de utgåtte skoa, eller hanskene som ikke lenger har håndflate.

Legg gjerne ved et bilde og kanskje en liten tommel opp eller ned, alt ettersom du er fornøyd med produktet eller ei.

 

 

Jeg startet pent med mine gamle innleggssåler som jeg fikk utdelt i sjøforsvaret i 2007.

_MG_3389Large_zpsaec7ef84.jpg

 

De er ikke spesiellt bra, men de har tatt meg igjennom rekruttskolen, og det fåtall øvelser man har i sjøforsvaret. Det har også tatt meg opp til toppen av Veslbreatinden og Hurrbreatinden i sterk kuling, samt ymse turer i skog og mark. Og spesielt behagelig var det aldri. Men jeg har nå alltid kommet fram, og nå er de kommet fram til søppelbøtta hvor de går rett til forbrenningsanlegget på Mortensrud for å bli til fjernvarme.

Ådjø og farvell. Kjekkt å sjå deg. Nå blir det nye og bedre innleggssåler.

Hurra for det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.