Gå til innhold
  • Bli medlem

Ski med til Eidsbugarden og omegn (juli 2005)

Ta med ski?  

4 stemmer

1. 1. Ta med ski?

• Ja
      1
    • Nei
      1
    • Vet ikke
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bør skiene tas med til Eidsbugarden og tilgrensende områder til uken? Jeg har tenkt meg på litt topper osv.

Noen synspunkter?

Annonse
Skrevet

Jepp, om ikke annet bare for å ha gjort det.

Antar det eneste sted å gå på ski i neste uke er fra enden av anleggsveien og innover Morka-Koldedalen. Selvsagt ikke sammenhengende snøpartier, men bedre enn å gå på bena og faller gjennom råtten snø. Bør også fortsatt være snørenner ned fra Koldedalstind. Områder som ligger sydvendt eller som får mye sol er nok bare nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å fly på ski Urdanosbreen nå, er jo drømmen. Var breen helt hvit, eller kunne man lukte sprekker, Erik?

Skrevet

For 1 uke siden kunne man se sprekker på Mjølkedalsbreen og lukte dem på Urdanosbreen. Det var synlig blåis opp mot skaret mellom Urdanos og Slingsby. Jeg vil ikke anbefale skitur på Urdanosbreen nå uten å være innbundet i tau.

post-256-133474395051_thumb.jpg

post-256-133474395066_thumb.jpg

post-256-133474395077_thumb.jpg

post-256-133474395088_thumb.jpg

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for bilder! Det ser veldig skiføre ut, kanskje safere å gå innpå breen høyt oppe fra Langeskavlen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.