Lindap Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Hei. I norge har vi nettsider der du kan skrive ut detaljkart. Finnes noe lignende med svenske kart? Jeg skal på padletur i Sverige og det hadde vært fint å kunne planlegge med mer detaljerte kart på nettet og også fint med å kunne skrive dem ut. Jeg tenker på området rundt Årjäng og Töckfors. Hilsen Linda Siter
borgern Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Lântmeteriet har onlinekart i forskjellige typer men den er nok ikke så bra å få printet ut fra. Lite vindu og ingen printfunksjon så vidt jeg vet så man må ta screendump å lime inn i en fotoeditor. http://kso.lantmateriet.se/kartsok/kos/index.html# Ellers finner du det samme som vår gulesider på kartor.eniro.se. Siter
Eirik78 Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Det har vært flere slike spørsmål tidligere, søk på svenske kart i forumet så vil du finne linker til flere greie kart. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.