elgen Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Hei Hvor ble det av sovepose-, telt- mm- produsenten Nanok? jeg var nylig inne på hjemmesiden www.nanok.no, og så at de hadde en dun lakenpose, som jeg ikke finner i noen sportsbutikker. Den er kanskje interessant! Så søkte jeg ennå en gang etter Nanoks hjemmeside - også på google og borte-vekk er den! Har de sluttet? Hilsen Elgen Siter
+rayun Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Kommer i revitalisert utgave som Åsnes,Skigutane Voss.Gjelder i hvert fall telt. Siter
Gjest gammeltbrukernavn111 Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Nanok er kjøpt av Active Brands. Active Brands eier også Bula, Kari Traa, Vossatassar, Åsnes, Bjørn Dæhlie og Rode skiwax. Og nå også Nanok. Hensikten er at Nanok på sikt skal inn under Åsnes-merkenavnet, så vidt jeg har forstått. Siter
Larsdx Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Tipper det fortsatt finnes en del Nanok-varer der ute om det er noe spesielt du er på jakt etter. Så de hadde noe på GMAX Ryen sist jeg var innom og tidligere i vinter har jeg handlet telt og sovepose på Oslo Sportslager. Synes -30 soveposen jeg har er bra, selv om den nok ikke helt holder de ekstreme temperaturene den lover. Men det hadde jeg heller ikke regnet med da jeg kjøpte den. Siter
Gjest gammeltbrukernavn111 Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Ja, ute i butikkene kan man fortsatt finne telt og soveposer. Jeg har sett teltene på både Anton Sport og Oslo Sportslager, men vet ikke om de har flere igjen. Siter
elgen Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Skrevet 7. mai 2013 hei jeg vet godt, at de er kjøpt opp, men det er da "bad business" å stenge en periode, så de blir glemt. Det jeg søker er ikke ute i butikkene, så langt jeg kan finne ut, så jeg henvender meg direkte da. Vi har en av dun soveposene som er helt OK! Hilsen Elgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.