Maasly Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Heisann, Planlegger å gå Rogaland på langs i sommer, fra Haukeliseter til Åna Sira (Mol) med blanding av telt og STF's hytter. Er det noen her inne som har gått dette "strekket", og har noen lure tips / ideer å dele ? M 1 Siter
REJOHN Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Heisann, Planlegger å gå Rogaland på langs i sommer, fra Haukeliseter til Åna Sira (Mol) med blanding av telt og STF's hytter. Er det noen her inne som har gått dette "strekket", og har noen lure tips / ideer å dele ? M Kan du si noe nærmere om ruta? Siter
TEEDJAY Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Bra plan Disse to karene gikk Rogaland på langs. Tipper de har bra info til deg om du kontakter de http://vimeo.com/8937397 1 Siter
Maasly Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Skrevet 6. mai 2013 Trasén er haukeliseter til Grautheller, nedover Sandvatn, Støle. Herifra Bjordal, Vassbø, Ualand, Heskestad, Orrestad, Blåfjell, Dydland og i Mål ved mol. Har vært i kontakt med dem, med noen bra tips og rutevalg. Men ønske om å komme i kontakt med andre som har gått stykket 1 Siter
REJOHN Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Det er i utgangspunktet en grei rute. Det er mulig å gå på begge sider av Svartevann mellom Storsteinen og Grautheller. Jeg ville også ha undersøkt mulighetene for å nå vei nedover.(Mostøl, som eksempel) Jeg ville også sjekket hvilke hytter som har mat (Sandvatn og Mostøl har ikke proviant.) Og muligens sjekket muligheten for dekning for telefon. (Store områder uten dekning) Alt dette har du selvsagt alt tenkt på, men... Skulle jeg komme med et lite innspill, så ville det være at tidene som er oppgitt av STF gjelder for normal fart. Med telt, mat.og greier, vil du muligens bruke lenger tid enn oppgitt. Siter
Maasly Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Skrevet 6. mai 2013 Takk for tipsene spesielt med Telenor. Enda ett kart som må lages Ja, ser på alternativer - Strekning fra Blekestadmoen til Krossvatn som vinterløypa. Noen som har gått sør for Støle hytten og sør-over ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.