Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk en tur på Steindalsnosi ad den brede ryggen vest for toppen i dag. Flott minitopptur i strålende vær. Fra toppen så ryggen ned på nordsiden av Fanaråken fin ut, men jeg hadde ikke tid på grunn av ventende følge nede ved bilen til å undersøke denne nærmere. Men jeg ville gjerne høre fra folk som har gått denne - Hvordan er den? Spesielt på slutten?

Takk for svar!

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ser at jeg formulerte meg dumt. Jeg mente ryggen som går i kant av breen ned mot brekanten. Mulig det blir mer mot nordøst eller øst?

Morten

Skrevet

Men, prøver allikevel svar fra egen erfaring. Fra toppen av fanaråken gikk (sto på ski) rett nord, på ryggen i kanten av breen. Vel nede i skaret tok vi et par hundre meter vestover, gikk deretter rett opp på Steindalsnosa. Skituren ned gikk til topp 1605, så rett nord til Hervavatnet. Denne turen bød på null problemer og utfordringer, men det er jo litt bratt ned fra Fanaråken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.