Rha Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Hey. Jeg overvejer at tage en tur på Mont blanc til næste år. I den forbindelse vil jeg gerne være bedst muligt rustet. Jeg har derfor planer om at melde mig på et bre kursus i Jotunheimen fra d. 12 til 18 August. Er der nogle der kender dette kursus http://bre.no/brekurs.html og evt. kan sige ok for det? Håber i kan hjælpe. Mvh Rasmus Andersen Siter
knadne Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Hei, brekurset du linker til er bra! Men om du skal til Mont Blanc skal du sikkert gå i i tomastaulag og være i litt andre omgivelser enn der et typisk brekurs går. Jeg vil derfor heller anbefale deg å bruke pengene på å leie en instruktør i 3-4 dager, slik at du kan lære akkurat de ferdighetene du trenger for å bestige Mont Blanc. Breoppleving eller en annen aktør/instruktør kan helt sikkert skreddersy et kurs for deg/dere! Siter
angel10 Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 good post..................... ----------------------- angel Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.