Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Så flott! Det var jammen på tide. Nå skjønner jeg ikke en gang hvordan jeg har klart meg uten bredbånd på toppen av Galdhøpiggen de gangene jeg har vært der.

(Herregud...hva blir det neste?! Hva blir det neste?!?!! :) )

Skrevet

Mulig jeg er bakstreversk men dette var trist å lese. Jeg tror opplevelsen av å komme seg på Norges tak blir mindre når det viser seg å være så sivilisert og utbygd der oppe at man kan sende email hjem. Dette er faktisk verre en i Alpene!

Det er lenge siden bestigning av Norges høyeste fjell kunne oppleves (for vanlige folk) som en lengre og strabasiøs tur til en forblåst og utsatt topp, og som ga følelsen av at dette var en prestasjon eller bragd. I dag oppleves det mer som en rusletur fra hotellet til kiosken og tilbake.

Hva blir det neste?? Overnattingsmuligheter?

Gjest Anonymous
Skrevet

Bredbånd på Galdhøpiggen er da langt bedre enn rødmaling eller wiremontering fjellet og nasjonalparken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.