Det lange seige draget Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Var det japp som hadde en reklame en gang der den utrente løperen fikk ny kraft og gikk baklengs eller noe i den duren? Det er jeg ikke helt sikker på, men denne er fin: Siter
Lompa Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Noen som vet hvordan parkerings mulighetene er ved sognsvann i forbindelse med løpet? Alltid nok parkering ved Songsvann, men ikke la noe av verdi ligge synlig om du skal være borte over natta... (dyrekjøpt erfaring) Siter
Larsdx Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Skrevet 3. juni 2013 Blir litt endringer for min / vår del, vi tar med 11-åringen og dermed endres planene litt Så da blir jo spørsmålet hvor høyt vi skal legge ambisjonesnivået.. Han er ikke ekstremt turvant, men har gått litt før, de lengste dagsmarsjene har vel vært på ca. 1-2 mil i Femundsmarka. Husker jo selv at jeg på den alderen greit gikk et par mil på tur uten noen større problemer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.