Xperiment Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 En helg tur til Sächsische Schweiz i Tyskland: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Þróndeimr Skrevet 30. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2017 Fra tur til Hoåsnebba og videre opp til Pinakkelskaret på Trolla i Sunndalen forrige uke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Elisabethsk Skrevet 30. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2017 Skitur! Ikke langt. Ikke fort. Ikke mange spektakulære bilder siden det jo var rimelig mørkt. Men et par minusgrader. Vindstille. Flotte løyper til å være så tidlig. Lite folk - topp måte å starte uka på! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isak Knutsen Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Actionfull rafting-tur! Det var en spennende opplevelse da det var mye vann i elva (Otra)! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kristian Bøhler Skrevet 31. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen fine dager i Nordmarka 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Þróndeimr Skrevet 1. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2017 To mobilbilder fra en spasertur opp til Storheia (høyeste topp i Trondheim) på søndag. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xperiment Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 På 30.10.2017 den 20.13, Elisabethsk skrev: Skitur! Ikke langt. Ikke fort. Ikke mange spektakulære bilder siden det jo var rimelig mørkt. Men et par minusgrader. Vindstille. Flotte løyper til å være så tidlig. Lite folk - topp måte å starte uka på! Hvor var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tor-Erik-L-77 Skrevet 1. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2017 Om helga som var så var jeg og @whistler pluss noen flere på Skrim i nydelig høstvær. En fin helg med litt godt i koppene og mange flotte røverhistorier rundt leirbålet Som eneste i turfølget fikk jeg også gjort unna en kjapp dagstur opp til Styggemann fra Øyangen på lørdagen. Utsikten fra Styggeman er alltid like spektakulær og med klarvær ser man helt utrolig mye, er en egen frihetsfølelse når man er på slike topper. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 @Tor-Erik-L-77Det siste bildet er meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor-Erik-L-77 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 6 minutes ago, JanRH said: @Tor-Erik-L-77Det siste bildet er meget pent Takker @JanRH! Nattfoto med litt skyer kan gi spennende resultater Forøvrig ble det bildet tatt med 30 sek lukker, et Samyang 14mm manuelt objektiv og et Sony A7 kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, Tor-Erik-L-77 skrev: Takker @JanRH! Nattfoto med litt skyer kan gi spennende resultater Forøvrig ble det bildet tatt med 30 sek lukker, et Samyang 14mm manuelt objektiv og et Sony A7 kamera. Har du en større versjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tor-Erik-L-77 Skrevet 1. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2017 Just now, JanRH said: Har du en større versjon? Jepp, her: 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 11 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev: Jepp, her: Får et helt annet inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethsk Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 2 timer siden, Xperiment skrev: Hvor var det? Sjusjøen, gikk innover mot Kroksjøen (er begrenset hva de har rukket å kjøre opp). Prøvde meg på en tur i går igjen etter jobb, men da hadde det vært for varmt så snøen var råtten og kjip. I dag regner det og nå skal det bli varmt fremover, så må nok komme mer kulde og snø igjen før neste tur. Men artig å kunne starte opp så tidlig, selv om det bare er litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidalroger Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 5 timer siden, Tor-Erik-L-77 skrev: Om helga som var så var jeg og @whistler pluss noen flere på Skrim i nydelig høstvær. En fin helg med litt godt i koppene og mange flotte røverhistorier rundt leirbålet Som eneste i turfølget fikk jeg også gjort unna en kjapp dagstur opp til Styggemann fra Øyangen på lørdagen. Utsikten fra Styggeman er alltid like spektakulær og med klarvær ser man helt utrolig mye, er en egen frihetsfølelse når man er på slike topper. Flotte bilder. Fekk lyst dra på tur. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xperiment Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hjemme i borøy...18 plussgrader 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg a_aa Skrevet 2. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2017 Tur hjem fra jobb i dag Mobilkameraet slet kraftig med en enslig rose på toppen der, rødkanalen gikk i peak og den ser ut som et klistremerke på bildet 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg tonymakkaroni Skrevet 4. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2017 Tur i Krokskogen mens tåka ligger over Steinsfjorden 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg +Memento mori Skrevet 4. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2017 3 timer siden, tonymakkaroni skrev: Tur i Krokskogen Du får sveive bortimot stien til solstua ved hoppbakken. Sitter der å fyrer bål. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Þróndeimr Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 To mobilbilder fra topptur på rando opp Storbekkhøa i Storlidalen i går. Godt med snø ned her, men mye isete skare. Fant litt løssnø inne i gryta her. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AK74 Skrevet 5. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 5. november 2017 Tur 42 opp til 559 toppen "min". Har sånn mål å få 52 turer opp hit hvert år. Som alltid må jeg sette inn støtet fra oktober og utover. Søkkanes tungt når snyen kommer, men grei måte å holde oppe kondisjonen gjennom året. I dag var været nydelig etter en periode med kuling og regn fra alle kanter. Malamutene Ulva og Aluq bytter på å være med matmor på topptur😊 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Så vakre hunder du har!! To turer i helgen, i flott sol på lørdag og regnvær i går. Postet denne på Facebook, fra turen i går. Følte meg skikkelig nerdete. Og så var jeg ikke klar over det, men jeg høres ut som Lars Monsen! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.elendig Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Nokon rota det til så det var mangel på regn her I dag: Endret 6. november 2017 av mr.elendig s/noko/nokon/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Freebird Skrevet 6. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2017 Ikke i dag, men i går. Stangelifjellet i Bergen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg aleks Skrevet 7. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2017 Jeg liker å tro at jeg har en veldig fotogen hund. Vi var på tur i Lillomarka forrige uke. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg