Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Fusion 35

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo!

Er det noen her som har erfaring med Norrøna Fusion 35?

846_4_700_stor.jpg

Norrøna sier:

Kosetur eller utfordring? Hvis du er i tvil om hva som venter, trenger du en sekk som egner seg like godt til begge deler. Da er en Fusion dagstursekk tingen. Denne serien er laget for å sitte som støpt på ryggen under aktivt friluftsliv som sykling, skikjøring og klatring. Samtidig er Fusion-sekkene lette og behagelige, du drar aldri på for mye når du er på tur med barn eller barnebarn og bare skal ha med litt å drikke og en sjokolade eller to. Her er også eget PC-rom for deg som ikke kan være uten den bærbare.

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke testet sekken selv, men flere venner og bekjente av meg har den. Kan derfor bare videreformidle deres erfaringer.

Denne serien er laget for å sitte som støpt på ryggen under aktivt friluftsliv som sykling, skikjøring og klatring.

Sekken skal visstnok ikke være noe særlig til skikjøring. Dvs. med skiene på sekken oppover lia. Den har heller ikke de smarteste løsningene hva angår festemuligheter, innvendige og utvendige rom.

Bæresystemet er visst heller ikke av de aller mest komfortable, men nå er det vel sjelden at denne sekken blir så tung.

Min konklusjon etter å ha hørt flere personer uttale seg om sekken er at den kanskje passer best på reise med den bærbare PC'en, eller på korte, lette dagsturer. Noe utpreget topptur sekk er det hvertfall ikke. Til det blir den for liten, upraktisk og ukomfortabel.

Vil understreke at dette er andres erfaringer...

Skrevet

Jeg har prøvd sekken!

Kan til dels være enig i erfaringene fra vennene til gjesten over.

Sekken passer etter min menig best til turer hvor man ikke tar med så mye. Festemulighetene utenpå er begrenset og at sekken mangler det tradisjonelle lokket var noe jeg ikke likte. Åpningen i toppen blir for trang. Til skikjøring har jeg ikke prøvd den. Har ikke noe å utsette på bæresystemet, men sekken har ikke vært lastet tungt. Jeg vil si at sekken nok er en typisk fritidssekk til kortere og lette dagsturer.

Kanskje jeg skal sitere min far som er eieren av sekken: "Jeg får krampe i kjevene av disse skulderremmene".

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo igjen!

Jeg kjøpte sekken. Den virker helt ok, men jeg skal si meg enig i at den er litt trang i toppen... Bæresystemet virker bra.

Jeg kan komme med tilbakemedling etter jeg har fått prøvd sekken skikkelig (på mandag).

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk testet sekken litt i dag. Dagstur på fjellet.

Det første som hendte var at bærehåndtaket på toppen revnet. Ellers var sekken ok. God på ryggen.

Skal nok ned på butikken å klage i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.