Gå til innhold
  • Bli medlem

Kajakktur i Nærøyfjorden / Aurlandsfjorden.

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!!

Har tenkt å ta en kajakktur i Nærøyfjorden / Aurlandsfjorden. Er det noen som har erfaring med vindforhold og bølgeforhold i disse to fjordene på sommeren? Er det langt mellom teltplassene i dette området?

Med vennlig hilsen Fjelljo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Hei!!

Har tenkt å ta en kajakktur i Nærøyfjorden / Aurlandsfjorden. Er det noen som har erfaring med vindforhold og bølgeforhold i disse to fjordene på sommeren? Er det langt mellom teltplassene i dette området?

Hei!

Jeg har padlet mye på disse fjordene, veldig flott. Tar du turen fra Flåm til Gudvangen er det ikke lange biten, ca 35km, gjort på en kort eller lang dag :)

Men skal du ha overnatting går det greit det også, men jeg ville tatt en titt på m711 og sett hvor det er bebyggelse i vannkanten og satt opp telt der. Det er ikke sånn kjempemange flotte flate åpenbare gressplener midtveis, men jeg har ikke sett etter det så mye heller - kan hende det finnes plenty. Ofte går fjellveggene rett ned i fjorden eller det er veldig knausete i vannkanten.

Ellers kan det jo være litt vind, og hvis du er av den nervøse sorten går det ferje og hurtigbåt med en time eller to's mellomrom og lager litt bølger, og de kan gjøre det vrient hvis du har racer/turracer eller er litt ustødig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje padla i Nærøy- og Aurlands-fjorden, men eg har reist mykje på fjordane der. Teltplassar burde ikkje vera vanskeleg. Prøv ved Holmo, Styvi, Dyrdal, m.fl. Det er fleire stader de bør gå i land, som Undredal, Stigen, Dyrdal, Styvi, Bakka, m.m. Kva med å ta nokre fjellturar opopover frå fjorden? Eg kan tilrå Dyrdal - Dregalii - Drego - Hjølmo - Vassete. Det var ein perle av ein tur eg gjekk for ein del år sidan, og tok første ferja frå Kaupanger, og returnerte med siste ferja frå Gudvangen til Kaupanger. (Ferjeanløp på veglause stader må tingast hjå Fjord1, og ferja går i dag berre i turistrute om sommaren etter at Lærdalstunnelen opna. Kun dagavgangen mellom Gudvangen og Aurland/Flåm går heile året). No skal no de padla, då. De kan óg padla bort i Fronneset, rett utanfor Flåm. Der kan de gå opp Frondalen til Grindaflethytta, og returnera dagen etter, eller berre ta ein dagstur så langt de ynskjer. Turen gjennom Frondalen står på lista mi over ruter eg har tenkt å gå i framtida. Dei veglause stadene som Stigen, Styvi og Dyrdal er fråflytte i dag, men det er folk der mykje av sommarhalvåret. På Styvi er det folketomt kun midt på vinteren. Styvi skal vera ein spanande stad å gå opp til. Kva med å padla ut Aurlandsfjorden til Fresvik eller Frønningen, og vitja desse grendene. Vær obs. straumen der Aurlandsfjorden møter Sognefjorden.

Ha ein triveleg padletur!

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melda om badetemperatur på deilige 11 grader i Nærøyfjorden.

Poppulær campe-plass for padlarar er ved salthedlao like innanfor Dyrdal. Nærøyfjordens finaste(?) sandstrand.

Som nevnt her så kan båtane gå plagsomt ofte med påfylgjande bølgjer. Men dei fleste har bylgjer det går an å leva med.

Får slenga på eit turtips eg og : Breidskrednosi enten via Vassete som Stutttjukken beskriv, eller frå Bakka via Skarsvatnet

De får helsa når de passerar meg ferierande i solveggen 15 meter frå sjøkanten på Bakka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.