svingen Skrevet 8. april 2013 Skrevet 8. april 2013 lurer på og kjøpe den her http://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Sport-natur-og-friluftsliv/Utemat noen som har den og vil dele hva dem syns om den? Siter
Veidemannsblod Skrevet 8. april 2013 Skrevet 8. april 2013 Jeg fikk den i julegave. Veldig inspirerende og god bok for de som ønsker å bli litt mer kreative i matveien i felt. Fra enkle til litt mer "omfattende" oppskrifter, godt organisert i ulike kategorier gjennom boka. En fin ting med boka, er at de på hvert måltid, har beskrevet et "gjøre hjemme"-punkt som innbefatter forberedelser man med fordel kan utføre FØR turen starter - for å forenkle prosessen. Boka er også illustrert veldig bra med fristende bilder som gjør deg sulten! Kan bare anbefale denne. 1 Siter
martin.m Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Jeg fikk også den sist jul og stiller meg bak forrige innlegg. Det eneste lille ankepunktet jeg har er at jeg skulle ha likt at de hadde tatt med ca. antall kcal. på rettene. Men utenom dette bittelille ankepunktet, aldeles super bok. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.