Peanøttsmør Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Noen som har noen tips til hvor det er fint å kickbike med bikkjer i Nittedal/Skedsmo området? Siter
Gumitotten Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 nå vet jeg ikke hvorlangt nor du syntes det er ok å drea for å trene men,, har brukt gangveien som jo går på langs av hele dalen var greit det med bare to hunder da jeg fikk flere hunder så kjørte jeg mye både fra sørli skole og fra hakadals verk turen fra sørli til ørefiske er jo fin og kann jo utvides i det uendlige kjøp ett kart over nordmarka så ser du att det er mere enn nokk av skogs bil veier. er litt bratt noen steder. nord over i marka er det mere sau. på høsten er det en del som trener nord på romeriksåsen , er et etablert miljø der det er faktisk to aktive trekkhund klubber i nittedal, Siter
Peanøttsmør Skrevet 19. april 2013 Forfatter Skrevet 19. april 2013 Det hr jeg ikke tenkt på, må skaffe meg et kart da helt klart Er medlem i en klubb i Oslo, kanskje litt dumt nå som jeg har forflytta meg. Må sjekke ut de klubbene også. Så langt har vi funnet en golfbane, men det er så åpent der, og herregud så mye ender. Da koker det litt i yngste bikkja, for and er jo middag. Synes det er greit å kjøre litt for å trene innimellom. Greit med litt scene skifte ikke minst, og øke mulighetene litt. Reiser til Hamar for å trene innimellom så.. kjøre er greit det. Siter
Gumitotten Skrevet 19. april 2013 Skrevet 19. april 2013 hakadal slede hundklubb har også vognløp på høsten der kann du komme og møte flere lokale, og noen litt mindre lokal hundefolk. det er mulig å stille med 1-8 hunder og løypa er ikke mange kilometerne. vognløpene er mest for morro og det sosiale, hyggelig for både folk og hunder apselutt å anbefale Siter
Peanøttsmør Skrevet 19. april 2013 Forfatter Skrevet 19. april 2013 Morro, det må vi prøve å få med oss. Vet du om det er noe fellestreninger i klubbene rundt her? Någet ensomt her i golfbaneland. Merker at bikkjene synes det er litt kjedelig uten litt konkurranse. Siter
Gumitotten Skrevet 19. april 2013 Skrevet 19. april 2013 hakadal sledehundklubb har ikke felles treninger ,men det er mye aktivitet i klubbløypa til H S H K vinterstid. dette er en dedikert hundeløype så mann slipper konflikter med skifolket og den er somregel meget bra preparert. tror den er ca 20 mil når alt er oppe å preparert. løypa einerseg best til slede da den er vell smal å ploge i, noen bruker også pulk med brems. mulig nittedal hundekjørerklubb har noen felles treninger er ifertfall mange hundekjørere og mye aktivitet i nittedal og området rundt både slede og nordisk 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.