christ3103 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 I morgen får vi får femte Vorsther i hus, diskusjonene går heftig rundt bordet om hva hunden skal hete, og ingen er vell egentlig enige... Foreløpig har vi vel kommet opp med alpha, frøya, cita, diva, lizzie og bambi (de to siste vil jeg helst ikke ha...) Navnet bør være en tostavelse, så det er lett og kalle inn osv... kom gjerne med forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Sollie Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei hei, så moro med valp! Jeg venter spent på min andre bartebølle selv! Hvor får dere hund fra? Skulle jeg hatt en tispe ville jeg kalt henne Stamina. Passende navn mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 rampens kennel fra nina smidsrød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei Christian. Hva med navnet Taisa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjolstilfjells Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva med Tipsy eller Mirah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josef Mink Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Coco! Coco Chanell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Bitchy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer993 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Lipo - etter Lithium-ion polymerbatteriene som har høyest energitetthet og dermed lavest vekt for turbruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hva med "Fjellforuma" Eller bare Foruma".. Mange nok som heter Frøya osv Henger selvsagt sammen med hvor du fikk tipset Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lira Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Skierri? Betyr småbjørk på samisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Nå kommer jeg med en dårlig nazispøk som kanskje er litt støtende for noen og beklager dette. Hva med navnet Terbvoffen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walkabout Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Basert på erfaring med møte med rasen i marka foreslår jeg Duracell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruggen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Forslag: Lin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masjstovel Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Shakira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bogge Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det fineste (og mest spesielle) navnet jeg kan komme på er Qayak (uttales "kajakk"). Det er tydelig, to-stavelse, og noe ikke mange andre hunder heter Lykke til med navnvalg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanøttsmør Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Vilja, Ragnhild(betyr kriger) eller hva med Ragna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Etter en umulig diskusjon fant vi ut at vi måtte la valpen selv bestemme... Vi skrev hver vår stemme på en lapp og kastet dem på gulvet, den første lappen hun tok skulle bli navnet hennes. Navnet på den lille rakkeren er nå Diva 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walkabout Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Det var faktisk en god ide. Og et fint navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.