Runar Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Hei, Jeg har lagt min elsk på følgende sekk http://www.jaktfall.no/produkt/bergans/bergans-sekker/bergans-tuva-50l-jaktsekk-mlos-stol-lydlos-testvinner Men, jeg ønsket å høre om noen her kanskje vet om tilsvarende (rimeligere) alternativer til denne? Det jeg ønsker meg er en sekk som har; 40-50 liter volum sidelommer Liker veldig godt bergans løsning med riflelomme som jeg også enkelt kan benytte til fiskestang Mulighet for å feste underlag, telt mv på topp og bunn Stolen som følger med her er mindre relevant - den blir nok liggende hjemme uansett Kort oppsummert en mindre sekk som tåler kortere turer på 1-3 dager P.S Hvis noen har en slik lett brukt, gjerne i utgått(?) modell 45L som er mer grå i fargen, gi meg gjerne et vink... Siter
Runar Skrevet 7. april 2013 Forfatter Skrevet 7. april 2013 Snublet over utgått modell (45 liter versjonen ) på lokal G-sport. Satt ned til 799, og fikk den til 699 pga kosmetisk feil på selve stolen - valget ble enkelt da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.