hurraforfjell Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Hei! Jeg bor for tiden i Arendal, og lurer på om det er noen som vet om noen topper som har merket sti, i arendalsområde (froland?)? Liker veldig godt og gå til topper, og går gjerne litt lengre turer om sommeren, i telemark osv..men trenger litt trening på stigninger, og jeg er ikke veldig odt kjent med turløyper rundt i område her! Er det noen som har noen tips? Siter
Gjest Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Kjør opp til Åmli. Ikke langt forbi Froland. Dnt løypa gjennom Austheiene starter ved Dølemo (like ved Åmli). Årdalen som ligger i samme område er også å anbefale.. Siter
hurraforfjell Skrevet 2. april 2013 Forfatter Skrevet 2. april 2013 Kjør opp til Åmli. Ikke langt forbi Froland. Dnt løypa gjennom Austheiene starter ved Dølemo (like ved Åmli). Årdalen som ligger i samme område er også å anbefale.. Ja, det har eg jo egentleg hørt om! Siter
utemannen Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Hei. Er endel merkede løyper til "topper" i Åmli. Høyestefjellet er 929 moh. Se mer info her: http://www.amli.no/index.php?menuid=117&expand=1,117 1 Siter
Emmy Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Etter å ha lest denne tråden fikk jeg i dag mitt første og andre klipp av topp 20 turer i Åmli =) Takk for å ha gitt meg ett "spark" bak for å komme meg ut på tur! Siter
Dag G - Evje Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Rossefjellet 243 moh med den flotte helleren på toppen. Oppforbi Reddals kirke, Landvik. Innforbi Grimstad Ikke så langt fra Arendal. Verdt et besøk. Trekker du lenger innover er Skuggenatten - 706 moh, rett over Treungen et fint turmål. Via Ferrata opp Trogefjell i Åmli sentrum er også et bra turmål dersom slike interesser: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.