Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig har også jeg turklær i moteriuktige farger :-)


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Hahaha, en liten, relatert, anekdote: Jeg skulle kjøpe et par enkle bomullspolyesterbokser, enfargede, for slit-og-slit-ut-bruk i hagen. Fant ut at jeg kunde ju kjøpe rimelig armé-surplus, og fant en leverandør som solgte rimelige ting, men bare hadde udda størrelser. De ønsket at man skulle skrive å beskrive hva man ønsket:

 

"Jeg ønsker bokse X i størrelse Y. Den kan være sort/oransje/gul" skrev jeg, i tron at jeg skulle få en bokse som enfarget, og ikke så militaristisk.

 

Det kom en kamuflasje-mønstret bokse i sort, orange, gult, og brunt.... Trodde ikke det var mulig med slik blanding, men hakker nå i hagen iført noe som sannsynlig best kamuflerer i nærheten av Dantes inferno, alternativt oppe i et høst-farget tre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra kommentarene på den artikkelen så var det ikke så mange menn som ble overbevist.. hehe

 

Slike slasker som ikke evner å følge moten er da ikke noe vi trenger å ta hensyn til ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.