gjranhansen Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 har sett litt rundt etter noen skikkelige gamamsjer spm jeg kan bruke på mine 75 MM Fischer BCX 6 støvler, noen som har tips? Takker for svar på forhånd Siter
Knox Harrington Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg kjøpte et par billige (99,- !!) Stormberg gamasjer på XXL. Helt greie gamasjer til mine Asolo Morgedal. De er kanskje ikke helt vann- eller vindtette, men hovedpoenget med gamasjer for meg er uansett å dekke over glippen mellom sko og fjellbuksa. Siter
Det lange seige draget Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Fikk tak i noen veldig bra gamasjer hos oslo sportslager. Er sykt fornøyd med disse til litt røff bruk, på ski eller til fots i myra. http://www.oslosportslager.no/produkt/outdoor-research-crocodiles-gamasj-herre-25797.aspx Siter
uppis Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Bergans Gaiter Dermi på salg til kr. 350,- hos xxl. Kjøpte akkurat et par. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.